Avgångsdag.

Ska försöka hinna hem till Hälsingeskogarna ikväll har jag tänkt. Ska bli så jäkla skönt <3
Så ska jag träffa en mycket trevlans tjej i Edsbyn nån av dagarna jag är hemma, för att diskutera den vackra damen Abi. Troligen kommer jag att få låna med mig henne framöver och om det känns bra och funkar så kanske vi kommer kunna bli bästa kompisar och livskamrater. Hoppas och tror <3 Träffade henne endel när hon hade valparna och då kom vi mycket bra överrens. Hon är speciel Abi! Längtas massor!!
 
Har ju länge velat ha en systemkamera å har nu fått ett mycket bra erbjudande på en begagnad. Ganska ny, nästan oanvänd å bra nybörjar kamera tydligen. Ägaren har inte fotat så mycke som han trodde att han skulle göra, så den har bara blivit liggandes å samlat damm! Tror jag faktiskt ska slå till! Skulle va roligt att äntligen kunna ta snygga bilder på jobbet, i ridningen och på hundutställningarna. Älvsjömässan närmar ju sig och där kommer de vara massa fina Afghaner och Salukis! ;D
 
SE Pl Ch Matanah’s Avigail Bat Shivá, vilken pingla va?! ;)

Kommentera här: