Skoooor!!!

Nu är dem mina mina  Mina Mina MINA MINA MINA!!!! MOAHAHAHAHA!!! xD
Eh.. Hehe... Jag har vunnit dessa på tradera ifall nån undrar! Haha ^^


LYCKLIG!!! <3

Ska beställa bikini på H&M och funderar på jeansleggins och sjal från Gina Tricot. :) Va säger ni om dä?!

Nu tillbaka till jobbet! Lunchen slut ^^ Pöss hey! //Bäret
1 Viktoria:

skriven

Hej, du frågade i min blogg angående sims.



Möjliga grejer som gör att det inte funkar för dig skulle kunna vara att du inte stavat downloadmappen med stort D. Eller att du inte startat om spelet en gång efter att du valt att aktivera eget innehåll.



Har du packat upp zip/rar-filen innan du lagt in den i downloadmappen? Filen du lägger inte ska vara en "package"-fil.



Har du kollat på alla åldersgrupper och alla hårfärger, i den kategorin som är som en stjärna bland hårfärgerna.



Om du har gjort allt detta och är säker på att du fått med mesh och hårfärg så kan jag inte riktigt komma på vad som skulle vara fel :/ Prova med en annan frisyr och se om det funkar! Jag ska fundera lite till på vad det kan vara för fel :)



Hör av dig om hur det går ^^

Kommentera här: